BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 11, 2009

kem soleh 09.

Aku tengok kalendar dh nk kem soleh..
aku sebenarnya x igt pun psl kem tu..
masa ari jumaat baru igt..
kalo x dh blk wajib dah..
he3..

masa time pendaftaran tu..
aku rasa sgt segan..
sbb aku soran je pakai baju kuning!!
kuang ajar abdeen..
kata nk pakai same...
lagipun baju putih aku basah..
ngah keringkan...

lps upacara perasmian, sume kena duk dlm kumpulan..
aku dapat kumpulan ahmad farhan(pong fong name glamornya)
ngan zayani(koko nama glamornya...)
best lah gak...
klakar giler...
pompuan lak,aku dpt kumpulan ngan pompuan,
yang aku first time kenal...

alia,husna,dinie,azyan...
lg tiga dah lupe dah...
sape ntah..
he3..

lps knl kena wat aktiviti..
best lah gak petang tu..
dpt fasi yg baik lg..
mmmm.. memang best la..

fasi kitorang abg hazim..
kepala botak..
tp ilmu tak botak....
pandai berkata2...

makin semangat lah kitorang...

tp petang tu kumpulan kitorang masih belum..
bekerjasama!!
masa time main ''bagi ambil bagi'''
mmmmm....
first team kalah tu....

mlm lak..
kena wat pembentangan kumpulan...
aku igtkn x kena ckp..
last2 orang first yg ckp..
segan giler......
x tau nk cakap ape...
he3....

esok pagi nye,
ade explorace...
mmmm...
zai, apelah ko buat tu....
bengang gak aku....
tp x lah seteruk skel...
percaya je, aku jerit suruh lompat,
die lompat... ha3..
kelakar tul..

pastu telur lak....
sekali baling dah pecah.....

lepastu kem komanden mulalah..
ngan ''lagu maahad cemerlang'''
mmmmm...
mls nk nyanyi..

tp lps kem..
sume nk nyanyi...
best lah gak lagu tu... bile men percusion..
he3..

cantik,menarik tertarik kau memang...
''kiwi'''
mmmmm... memang berbaloi..
ha3..

0 comments: