BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 4, 2009

04/09/2009

hari ini..
aku dari pss..
bace surat khabar..

lps bace..
nak balik kelas..
tetibe lak ade mamat ni panggil..
ade ke suruh aku gi bilik mesyuarat..
gile ke...

tapi..
atas paksaan mamat tu..
aku gi la..

igtkn kena rotan..
cuak dow..
masuk2 ade cg ezana..
dalam hati, mati lah aku..

tengok pu3, ramainya..
ish3..
rupa2 nya...
kena interview..
calon pengawas.... ow..

aku kena interview..
pergh.. bapak segan..
camne lak aku leh cakap ''kunci pagar''
sape ade je la yang tau.. hu3..
leh lak pu3 gelakkan aku..

tp..
mamat yang panggil aku tu..
ha3...
''khaira ummah''
dalam hati dah mule cakap..
''dak ni nak wat motivasi lah ni.. mmmm''
ha3...

kah3...
ape pun..
hari ini hari paling segan untuk aku..
hu3..

dah lah dak pu3 yang aku knl pun ade..
lg la...
x kisah lah...

tp..
best gak arini..
sbb blk naik keretapi
best lah gak..

memula naik bas..
sampai KL baru naik keretapi..
1st time dalam sejarah aku naik keretapi!!
he3...
sng rupanya naik keretapi..

jimat duit, jimat tol..
ha3..

0 comments: